ده بیت کوین

معرفی ارز های دیجیتال

معرفی ارز های دیجیتال

معرفی انواع ارز دیجیتال
بررسی بازراهای مناسب
ایند ارزهای دیجیتال
معرفی صرافی های موجود در ایران

آموزش ثبت نام در صرافی آبان تتر و خرید و فروش در آن 

 
آموزش صرافی آبان تتر

 

چطور با تخفیف کارمزد در آبان تتر ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام و استفاده از صرافی آبان تتر، کد تخفیف کارمزد معاملاتی را با وارد کردن کد  BZKI در قسمت ریفرال (referral)، هدیه بگیرید.( در قسمت کد معرف BZKI  را وارد نمایید و ده درصد تخفیف کارمزد بگیرید .
برای شروع از لینک زیر وارد شوید:

 

لینک ثبت نام در صرافی آبان تتر با تخفیف ده درصدی

معرفی صرافی آبان تتر

سایت صرافی آبان تتر که در ابتدا فعالیت خود را با خریدوفروش تتر آغاز کرد، چند سالی است که به عنوان رابط کاربری خریدوفروش ارزهای دیجیتال در ایران فعالیت می‌کند.

این صرافی که در حال حاضر جزو بهترین و معتبرترین صرافی‌های ارزدیجیتال در ایران است، فعالیت خود را توسط جمعی از دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف که تیمی جوان، خلاق و علاقه مند به پیشرفت و رشد در این مسیر بودند، از سال ۱۳۹۷ آغاز کرد و به رشد در این مسیر ادامه داد.

 

هدف صرافی آبان تتر در ابتدا فراهم کردن شرایط آسان خریدوفروش ارز تتر برای کاربران ایرانی بود، اما امروزه لیست بلند بالایی از تمام کریپتوکارنسی‌های پرمعامله جهانی از بیت کوین و اتریوم و تتر گرفته تا ارزهای نه چندان سرشناس اما آینده داری مانند سوایپ، ترا، آراگون و الروند را نیز به پلتفرم خود افزوده است.

همچنین به صورت دوره‌ای و متناسب با نیاز و درخواست کاربران ارزهای جدید نیز به این پلتفرم افزوده می‌شود؛ به این صورت که شما به عنوان کاربر می‌توانید رمز ارز مورد نیاز خود را به صرافی اطلاع دهید تا در اولین فرصت و در اسرع وقت به این پلتفرم افزوده شود.

این صرافی همچنین قصد راه اندازی بازار خریدوفروش اختصاصی تتر را نیز در برنامه‌های آتی خود دارد.

این مقاله صرفا آموزشی است و مجموعه خانه سرمایه صرافی آبان تتر را تایید یا رد نمی کند و صرفا نحوه فعالیت در آن را آموزش داده است.

ویژگی‌های آبان تتر

از بارزترین ویژگی‌های این صرافی که سبب محبوبیت آن در بین کاربران شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. محبوبیت در بین بیش از ۴۰ هزار کاربر فعال در حوزه ارزهای دیجیتال
  2. پشتیبانی از بیش از بیش از ۱۰۰ نوع ارز دیجیتال متناسب با نیاز کاربران
  3. سرعت بسیار بالا انجام تراکنش‌ها در کنار قیمت مناسب
  4. انجام معاملات بدون محدودیت در مبلغ معامله
  5. پاسخگویی ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته
  6. ارائه خدمات پشتیبانی به صورت تلفنی و متنی به کاربران
  7. فراهم کردن امکان مراجعه و انجام خرید و فروش به صورت حضوری، در روزهای کاری
  8. امکان نگهداری تمامی رز ارزها در حساب کاربریتان و تبدیل آن در صورت نیاز به تتر یا ریال
  9. امکان مشاهده تمامی تراکنش‌های مشتریان در قسمت گزارشات حساب کاربری
  10. امکان انتقال داخلی رمز ارز (با استفاده از این قابلیت امکان انتقال هر میزان ارز بدون محدویت و بدون پرداخت هیچ گونه کارمزد برای کاربر فراهم است)
  11. اعلام قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

از دیگر ویژگی‌های این صرافی که در حال آماده سازی برای اضافه شدن به پلتفرم آن است امکان خرید و فروش تتر به صورت Peer to Peer یا همان P2P است، که به آن معامله کاربر با کاربر نیز گفته می‌شود. در این روش شما سفارش خرید یا فروش خود را با قیمتی که مدنظرتان است ثبت می‌کنید و در صورتی که معامله صورت گیرد با پرداخت کارمزد اندکی می‌توانید خرید یا فروش خود را نهایی کنید.

مزایا و معایب صرافی آبان تتر

مزایای آبان تتر:

  1. داشتن بیش از ۴۰ هزار کاربر فعال
  2. انجام روزانه بیش از هزاران معامله
  3. انجام سریع معاملات
  4. قیمت مناسب و کارمزد کم
  5. عدم محدودیت در مبلغ معامله
  6. امنیت بالا پلتفرم
  7. احراز هویت آسان
  8. امکان انجام معامله به دو صورت حضوری و آنلاین
  9. خرید ارز دیجیتال با بالاترین قیمت نسبت به سایر صرافی‌ها از شما
  10. فروش ارزدیجیتال با پایین ترین قیمت نسبت به سایر صرافی‌ها به شما
  11. امکان واریز و برداشت ریالی
معایب آبان تتر:
  1. عدم مشخص بودن زمان احراز هویت (احراز هویت وابسته به تعداد کاربران در حال انتظار)
  2. عدم پاسخگویی و پشتیبانی از راه تیکت
  3. نداشتن اپلیکیشن موبایل برای دسترسی راحت تر کاربر به صرافی و حساب کاربری خود
  4. نداشتن کیف پول اختصاصی
  5. عدم پشتیبانی از زبان های مختلف

نحوه ثبت نام و احراز هویت در صرافی آبان تتر

برای اینکه بتوانید از خدمات صرافی آبان تتر استفاده کنید ابتدا نیاز است که اقدام به ثبت نام در سایت این صرافی کنید. بعد از ثبت نام اولیه در این صرافی و وارد کردن و تایید شماره تلفن شما از طریق کد ارسالی، وارد پروسه احراز هویت این پلتفرم می شوید که در آن باید نام و نام خانوادگی براساس کارت ملی، کد ملی، تلفن همراه، تلفن ثابت و ایمیل خود را وارد کرده و یک عکس سلفی با در دست داشتن موافقتنامه و کارت ملی جدید و کارت بانکی خود ارسال نمایید و منتظر تایید هویت خود بمانید.

در ادامه به آموزش گام به گام ثبت نام و احراز هویت در این صرافی می پردازیم. همچنین گفتنی است که برای انجام معاملات با تتر نیازی به احزار هویت نمی‌باشد.

راهنمای ثبت نام

  1. برای شروع پس از ورود به سایت مطابق تصویر زیر بر روی گزینه وارد شوید کلیک می‌کنید.

آموزش صرافی آبان تتر

  1. شماره موبایلی که می‌خواهید با آن ثبت نام کنید یا قبلاً ثبت نام کرده‌اید را وارد کنید و بر روی ورود به بازار کلیک کنید.

آموزش صرافی آبان تتر

  1. منتظر دریافت کد تایید از طریق پیامک به شماره‌ای که وارد کردید باشد. توجه کنید که این پیامک در حقیقت همان گذر واژه یا رمز عبور شماست که از زمانیکه این کد را وارد سیستم می کنید به مدت ۳ روز سیستم شما به صورت خودکار روی حساب کاربری شما باز می ماند؛ در صورتیکه بخواهید از حساب کاربری خود خارج شوید باید بر روی گزینه خروج از حساب کاربری از بخش پروفایل خود کلیک کنید.
  2. کد تایید را در قسمت مشخص شده در تصویر وارد کرده و بر روی ارسال کد کلیک کنید.

آموزش صرافی آبان تتر

  1. با ورود به سایت، صفحه زیر به شما نمایش داده می شود؛ که در پایین صفحه، گوشه سمت چپ مطابق تصویر زیر از شما می‌خواهد که احراز هویت را انجام دهید.

آموزش صرافی آبان تتر

راهنمای احراز هویت

  1. با کلیک بر روی گزینه احراز هویت، اطلاعاتی از قبیل کد ملی، تصویر کارت ملی و… را برای تایید حساب کاربری از شما خواسته می‌شود. (این اطلاعات به این منظور از شما خواسته می‌شود که هنگام ورود پول به حساب شرکت تایید باید توسط فرد احراز شده صورت گیرد تا از هرگونه سواستفاده نظیر اجاره حساب به سایر افراد جلوگیری شود.)

آموزش صرافی آبان تتر

آموزش صرافی آبان تتر

  1. برای شروع در بخش اطلاعات حساب ابتدا کد ملی و سپس نام صاحب حساب (نام و نام خانوادگی خودتان) را در بخش مشخص شده (تصویر زیر) وارد کنید؛ سپس بر روی دکمه ثبت کلیک کنید تا وضعیت از حالت “ارسال نشده” به حالت “در انتظار تایید” تغییر پیدا کند.

آموزش صرافی آبان تتر

  1. حال مانند تصویر زیر، تصویر کارت ملی خود را ارسال کرده و بر روی قسمت ثبت کلیک کنید.

آموزش صرافی آبان تتر

  1. در قسمت بعد (تصویر زیر) عکس کارت ملی به همراه یک دست نوشته که به صورت پیشفرض بر روی سیستم قرارداده شده است را مشاهده می‌کنید؛ با کلیک بر روی گزینه “کلیک کنید” متن دست نوشته به طور واضح قابل مشاهده است.

آموزش صرافی آبان تتر

  1. متن دست نوشته زیر را که یک تعهدنامه است نوشته و مطابق تصویر عکس گرفته و آن را در قسمت مربوطه بارگذاری کرده و بر روی ثبت کلیک می‌کنید.

آموزش صرافی آبان تتر

  1. در قسمت بعد از شما سلفی با کارت بانکی که به نام خودتان است خواسته شده است که آن را نیز مطابق تصویر زیر عکس گرفته و در قسمت مربوطه بارگذاری و ثبت می‌کنید.

آموزش صرافی آبان تتر

  1. در بخش سلفی با کارت بانکی علاوه بر عکس طبق تصویر زیر از شما خواسته شده است که اطلاعات کارت بانکی خود از قبیل شماره حساب و شماره ثبا را نیز در قسمت مربوطه وارد کنید.

تمامی موارد خواسته شده را وارد کرده و بر روی ثبت کلیک کنید.

آموزش صرافی آبان تتر

تمامی موارد خواسته شده را وارد کرده و بر روی ثبت کلیک کنید.

توجه کنید که شماره شبا و شماره کارتی که وارد می کنید باید همان کارتی باشد که می‌خواهید از طریق آن به آبان تتر پول واریز کنید یا خرید و فروش انجام دهید؛ زیرا در غیر این صورت تا مشخص شدن احراز هویت کارت برای شرکت، هر پولی که به حساب شما واریز شود بلوکه خواهد شد.

همچنین توجه کنید که شماره شبا کارت بانکی به این منظور از شما خواسته می‎‌شود که اگر شما به آبان تتر فروش انجام دهید به همان شماره شبا که در این مرحله وارد کرده‌اید به صورت پایا واریز شود.

در نهایت با تکمیل تمامی اطلاعات خواسته شده در مراحل بالا منتظر تایید هویت توسط کارشناسان باشید. توجه کنید که مدت زمان احراز هویت در صرافی آبان تتر براساس تعداد افرادی که بر روی سیستم ثبت نام کرده‌اند بستگی دارد و به الویت و ترتیب شروع می‌شود و تایم مشخصی ندارد.

روش خرید و فروش در صرافی آبان تتر

تمامی معاملات خریدوفروش این صرافی از طریق صفحه اصلی و حساب کاربری اختصاصی هر فرد انجام می شود. در این صرافی شما به راحتی از طریق حساب کاربری خود می توانید اقدام به انجام انواع معاملات خرید فروش ریالی و غیر ریالی کنید.

در خصوص معاملات غیرریالی شما می توانید بدون انجام مراحل احراز هویت حساب کاربریتان تنها با شارژ حساب خود بر پایه تتر اقدام به خریدوفروش کنید. در این سایت به منظور دسترسی راحت کاربران به قیمت‌ها، تمامی قیمت‌ها مقابل ارزها درج شده است و می‌توانید قیمت جهانی هر ارز برپایه تتر را نیز در همان قسمت مشاهده کنید.

آموزش صرافی آبان تتر

برای انجام خریدوفروش در این سایت کافیست تا بر روی گزینه مدنظر خود (درخواست خرید یا فروش) کلیک کنید. سپس با وارد کردن مشخصات مربوطه و انجام معامله در شبکه بلاکچین خرید یافروش خود را نهایی کنید.

به مثال زیر توجه کنید. تصویر زیر مربوط به نمونه درخواست خرید ریپل (XRP) است و در آن می توانید میزان حداقل سفارش، نمودار جهانی، قیمت خرید به تومان و قیمت خرید به ریال را مشاهده کنید و با وارد کردن مشخصات مربوطه معامله خود را در شبکه بلاک چین نهایی کنید.

آموزش صرافی آبان تتر

نحوه انتقال ارز از صرافی آبان تتر (واریز و برداشت)

مراحل نحوه برداشت

  1. از طریق صفحه اول یا حساب کاربری، روی برداشت کلیک کنید.
  2. در صفحه پاپ آپ، آدرس والت خود را وارد می‌کنید. (در این مرحله اگر معامله گر شما دارای Tag یا Memo بود، آن را وارد می‌کنید.)
  3. مقدار موردنظری که قصد برداشت دارید را وارد کرده و در نهایت بر روی ثبت کلیک می کنید تا معامله انجام شود.
  4. میزان موجودی، کارمزد تراکنش و دریافتی شما هم از طریق همین پاپ آپ، به شما اعلام می‌شود.

آموزش صرافی آبان تتر

مراجل نحوه واریزی

  1. بر روی گزینه واریز کلیک کنید تا پنجره پاپ آپ مانند تصویر زیر باز شود. (در این بخش آدرس والت یا والت‌های آبان تتر به شما نشان داده می‌شود.)
  2. مقدار مورد نظر را به والت سایت منتقل کرده و کد تراکنش خود در شبکه بلاک چین را در کادر مورد نظر (طبق تصویر زیر) وارد کنید.
  3. در ادامه مقدار موردنظرتان را نیز وارد کنید و در نهایت بر روی دکمه ثبت کلیک کرده و منتظر تایید و نهایی شدن معامله شوید.

آموزش صرافی آبان تتر

کارمزد صرافی

کارمزد این صرافی بسیار ناچیز است و میزان آن هنگام انتخاب گزینه خرید، فروش، انتقال، واریز و برداشت به شما نشان داده می‌شود.

همچنین در خصوص انتقال داخلی رمز ارز هیچ گونه کارمزدی از شما گرفته نمی‌شود.

مقایسه آبان تتر با صرافی های دیگر

آبان تتر در مقایسه با سایر صرافی ها نظیر نوبیتکس، والکس و… دارای مزایا و معایبی است که از جمله معایب آن می توان به راه های اندک برای ارتباط گرفتن کاربر با پشتیبانی، نداشتن اپلیکیشن برای دسترسی راحت تر و عدم داشتن بلاگ اشاره کرد.

اما در مقابل مزایا و محاسن دیگری مانند خرید ارز دیجیتال با بالاترین قیمت نسبت به سایر صرافی‌ها از شما  و فروش ارزدیجیتال با پایین ترین قیمت نسبت به سایر صرافی‌ها به شما، احراز هویت آسان را نیز داراست که سبب محبوبیت آن در بین بیش از ۴۰ هزار کاربر شده است.

امنیت صرافی

در خصوص امنیت این صرافی تمامی موارد مربوط به امنیت از احراز هویت گرفته تا امنیت بالای پلتفرم رعایت شده است و تا زمانیکه تمامی مراحل خریدوفروش توسط شخصی که حساب کاربری به نام او است تایید نشود هیچ معامله‌ای صورت نمی‌گیرد.

 

لینک ثبت نام           ثبت نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی