ده بیت کوین

معرفی ارز های دیجیتال

معرفی ارز های دیجیتال

معرفی انواع ارز دیجیتال
بررسی بازراهای مناسب
ایند ارزهای دیجیتال
معرفی صرافی های موجود در ایران

راهنمای ثبت نام و خرید در اکسکوینو کد معرف 744419

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۰۴:۲۰ ب.ظ

راهنمای ثبت نام و خرید در اکسکوینو کد معرف 744419

در این مطلب قصد داریم تا به ساده‌ترین شکل و به‌صورت قدم به قدم، نحوه ثبت نام و احراز هویت در سایت اکسکوینو را به شما آموزش دهیم. کاربرانی که هنوز در وبسایت اکسکوینو ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند با تایپ آدرس سایت (www.excoino.com) در مرورگر خود، روند ثبت نام را آغاز کنند. کد معرف 744419

بهتر است بدون تلف کردن وقت، اولین قدم ثبت نام در اکسکوینو را شروع کنیم.

 

شروع ثبت نام

 

 

1 2

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، پس از ورود به صفحه اصلی سایت اکسکوینو، در گوشه بالای سمت چپ، گزینه ثبت نام را مشاهده می‌کنید. با کلیک روی این گزینه که با فلش قرمز برای شما مشخص شده، به صفحه اصلی ثبت نام منتقل می‌شوید.

2 1

در این مرحله، وارد صفحه ثبت نام می‌شوید. همانطور که در صفحه بالا می‌بینید، در کادر اول (بالا) باید شماره موبایل یا ایمیل خودتان را وارد کنید. سپس، در کادر دوم (وسط) یک رمز عبور امن و مناسب را برای خود انتخاب کنید. (رمز عبور باید شامل حداقل یک حرف، حداقل یک عدد، حداقل یک کاراکتر مخصوص بوده و طول رمز هم باید حداقل ۸ کاراکتر باشد). در کادر سوم (پایین) هم رمز عبور را یکبار دیگر تکرار کنید. برای بخش کد معرف 744419 را وارد نمایید .

4 1

این تصویر همانند تصویر شما ۲ است. اگر دوستان‌تان قبلا در اکسکوینو بوده‌اند و کد معرف به شما داده‌اند، می‌توانید آن را در کادر کد معرف وارد کنید.

در هر صورت، پس از وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل، تعیین رمز عبور و تکرار آن، باید موافقت خود را با قوانین و شرایط اکسکوینو اعلام کنید. سپس پاسخ سوال ریکپچا را در کادر پایین وارد کرده و گزینه ادامه را ثبت ‌کنید.

 

 

تایید ثبت نام

5 1

در این قسمت، یک پنجره جدید مانند تصویر بالا باز خواهد شد و از شما خواسته می‌شود تا کد ارسال شده به ایمیل‌تان را در این کادر وارد کنید. پس از ثبت کد در محل مشخص شده، می‌توانید گزینه ثبت نام و ورود را کلیک کنید.

6 1

در صورت ورود کد صحیح، پیغام «ثبت نام شما با موفقیت انجام شد» را مانند تصویر بالا مشاهده می‌کنید.

 

 

ورود به پنل کاربری

 

7 2

پس از گذارندن همه این مراحل، صفحه‌ای مثل تصویر بالا را مشاهده می کنید. در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا با ورود شماره موبایل یا ایمیل و ثبت رمز عبور، و سپس ثبت پاسخ ریکپچا، گزینه ورود را بزنید تا وارد حساب کاربری خودتان در اکسکوینو شوید.

8 3

 

 

تکمیل احراز هویت

 

حالا وارد پنل کاربری (داشبورد) شده‌اید و در سایت اکسکوینو، یک حساب کاربری دارید. حالا برای دسترسی به همه قابلیت‌های خرید و فروش اکسکوینو، باید روند تکمیل احراز هویت را تکمیل کنید. در گوشه بالا سمت چپ تصویر بالا، گزینه‌ای به نام تکمیل احراز هویت برای شما مشخص شده است. روی آن کلیک کنید.

9

اگر به تصویر بالا دقت کنید، بالای این صفحه پیامی قابل مشاهده است که نشان می‌دهد مراحل احراز هویت شما تکمیل نشده است. برای انجام واریز و برداشت ریالی، باید مراحل اطلاعات فردی، عکس ، شماره موبایل و شماره ثابت تلفن را تکمیل و ثبت کنید. در مرحله نخست این روند، روی گزینه ثبت که با فلش مشخص شده کلیک کرده و اطلاعات فردی خود را ثبت کنید.

10

پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که باید اطلاعاتی مثل نام، نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد‌تان را وارد کرده و در نهایت گزینه تایید و بررسی اطلاعات را انتخاب کنید.

10 9

حالا زمان آن رسیده تا در بخش اطلاعات تماس، روی گزینه ثبت کلیک کنید و اطلاعات مربوطه را تکمیل نمایید.

11

در این مرحله نیز، پنجره جدیدی باز می‌شود که باید شماره موبایل‌تان را وارد کنید.

12

پس از ثبت شماره موبایل، پنجره‌ دیگری برای تایید شماره موبایل‌تان باز می‌شود. شما باید کد ارسال شده توسط پیامک را در این کادر وارد کنید.

13

پس از ثبت و تایید اطلاعات هویتی و اطلاعات تماس، این دو گزینه، تیک سبز خورده و تایید می‌شوند. حالا باید روی گزینه ثبت در قسمت احراز هویت کلیک کرده تا عکس خودتان را برای تایید هویت بارگذاری کنید.

14

حالا پنجره‌ای برای شما باز می‌شود تا بتوانید عکس خودتان را برای تایید چهره و تشخیص هویت بارگذاری کنید. همانطور که در تصویر می‌بینید، عکسی که بارگذاری می‌کنید باید مطابق با توضیحات درون کادر باشد. توصیه می‌کنیم حتما این توضیحات را مطالعه کرده و عکس خودتان را دقیقا مطابق آن بارگذاری کنید.

اگر عکسی که آپلود می‌کنید از شرایط تعیین‌شده برخوردار نباشد، توسط کارشناسان پشتیبانی اکسکوینو تایید نمی‌شود و پس از رد شدن آن، یکبار دیگر باید عکس جدید را بارگذاری کنید و منتظر تایید بمانید. پس حتما عکسی را در سایت قرار دهید، که همه شرایط و ویژگی‌های خواسته‌ شده را داشته باشد.

حالا روی گزینه «انتخاب عکس احراز هویت» در بالای صفحه کلیک کنید و عکسی که مطابق توضیحات آماده کرده‌اید را بارگذاری کنید.

15

پس از بارگذاری تصویر احراز هویت، متنی مطابق با تصویر بالا با رنگ قرمز برای شما نمایش داده می‌شود و از شما خواسته می‌شود تا برای تایید عکس، چند روز صبر کنید.

 

تکمیل اطلاعات بانکی

16

پس از تکمیل اطلاعات هویتی، حالا می‌توانید در همان صفحه تنظیمات حساب، از بخش  اطلاعات بانکی، شماره کارت‌های بانکی و شماره شبا هریک را در محل مشخص شده وارد کنید. در صورت تایید عکس شما و احراز هویت، با ورود اطلاعات بانکی می‌توانید واریز یا برداشت‌های ریالی را در سایت اکسکوینو انجام دهید.

17

در این مرحله، از همان صفحه تنظیمات، وارد بخش امنیت شوید. در این قسمت، می‌توانید با فعال کردن دو مرحله احراز هویت با گوگل (Google Authenication)  و احراز هویت با پیامک، امنیت حساب کاربری خودتان را ارتقا دهید.

پس از گذراندن موفقیت آمیز همه مراحل، می‌توانید وارد داشبورد شوید و با کلیک روی نمایه کیف پول، به کیف پول رمز ارزهای مختلف و امکان خرید و فروش همه آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی